Akcie na stalo pro dividendy
(tak tak=mas neviditelny lajk Pavle) jen idealisticky dodam, ze bych si pral transparentni oddeleni ucetnictvi automobilek na starou/tradicni spalovaci a novou e-technologii (neco jako se odstepily akcie E.ON/Uniper, RWE/Innogy nebo Siemens tradicnienergo-zdravotni-smartenergo) a at si kazdy vybere do ceho chce investovat...ale hlavne, aby bylo jasne videt na vyvoj MARZI (a dopad do ceny akcie) u obou smeru automobilek. Dohromady to bude do budoucna nepruhledne pro investory...nechapu, proc uz davno VW a Daimler neoodelili divize nakladaku, ktere jsou zase uplne o necem jinem, nakladove i marzemi.
[rquote=38600&tid=2&author=tom brava](tak tak=mas neviditelny lajk Pavle) jen idealisticky dodam, ze bych si pral transparentni oddeleni ucetnictvi automobilek na starou/tradicni spalovaci a novou e-technologii (neco jako se odstepily akcie E.ON/Uniper, RWE/Innogy nebo Siemens tradicnienergo-zdravotni-smartenergo) a at si kazdy vybere do ceho chce investovat...ale hlavne, aby bylo jasne videt na vyvoj MARZI (a dopad do ceny akcie) u obou smeru automobilek. Dohromady to bude do budoucna nepruhledne pro investory...nechapu, proc uz davno VW a Daimler neoodelili divize nakladaku, ktere jsou zase uplne o necem jinem, nakladove i marzemi.[/rquote]rntak zrovna VW se o to snazi, divizi Truck&Bus ma oddelenou jako Traton AG, uz chteli i na burzu ale odlozili to
BMW ma dnes 16.5. shromazdeni => zitra 17.5. klesne akcie 5% pro odecteni dividendy z kurzurnrnNesmim to prehanet a chodit na shromazdeni hladovy. Dnes snim housku a vypiju kafe doma. Take protoze mesicni jizdenka na mestskou dopravu, kterou jsem nalezl 10.5., plati az po 9. hodine. A kdyz dorazim na shromazdeni v 9.30, mam obavy, zda dostanu jeste misto v 1. rade v Olympiahalle. Takze nemohu tam ztracet cas se snidani. Jejich kafe je jen hneda voda a prilis horka a na sedadla neni dovoleno nosit jidlo a piti.
Vyzna se tu nekdo v surovinach/komoditach? Bude lithium pouzivano do e-aut masove nebo ne (protoze ja cetl, ze ty lithiove baterky, pouzivane v 1.generazi Priusu apod. nedavaji rychlocharging a vydrzi nasobne mensi pocet cyklu nabijeni, nez tzv. moderni baterky 2.generace, jejichz slozeni kvuli patent. ochranacm apod. jeste nevime)? Totiz tu vesti lithiu do budoucna raketu na ziscich=cene akcie:rnhttps:www.kurzy.cz/zpravy/494114-akciova-sazka-na-lithiovou-budoucnost/
Diky panove za nazory,po zrale uvaze, jsem dosel k nazoru , ze chlebicky ze shromazdeni akcionaru BMW nepotrebuji, tudiz se akcionar ze me nestane :no: rnMuj cisty divi prijem prekrocil na zacatku kvetna 1000 USD ( coz je dano hlavne pravidelnymi prikupy), loni mi toto trvalo 11 mesicu. Nyni budou zne v CZK ( CEZ, KB, VIG, PM, Kofola, zbytek Erste) Smely cil 300 000 CZK na dividendach je zatim vzdaleny, ale malymi krucky se pomalu , ale jiste blizim :lol:
breaking news z VH BMW:rnDer DAX-Konzern peilt im Autogeschaft eine EBIT-Marge zwischen 4,5 und 6,5 Prozent an - liegt damit aber wegen der drohenden Milliardenstrafe und hohen Aufwendungen fur neue Modelle und Elektromobilitat deutlich unter dem eigenen Anspruch von 8 bis 10 Prozent. Das Konzernergebnis vor Steuern soll weiterhin deutlich sinken. Den Autoabsatz sieht der Konzern angesichts der Modelloffensive nach wie vor leicht hoher.rn....misto vyhledove stanovene marze 8-10% pro tento rok se snazi dosahnout realne pouze 4,5-6,5%, duvody pokuta za kartel a N na vyvoj e-modelu.>>>jak to zamava se ziskem netreba dodavat.